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Allgemeine Details
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Severity 1
Severity 2
Severity 3
Severity 4
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Linux
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Virgin Islands (U.S.)
Wallis and Futuna
Western Sahara
Yemen
Zambia
Zimbabwe
(Terms & Conditions - Basic)

Severity

Severity 1
Das System ist komplett abgestürzt. Alle Benutzer sind von diesem Problem betroffen.
Severity 2
Kritischer Verlust von einzelnen Funktionen oder Performance-Probleme, betroffen sind eine Vielzahl von Benutzern.
Severity 3
Verlust von einzelnen Funktionen oder geringere Performance-Probleme. Betroffen sind nur ein paar Benutzer.
Severity 4
Kleine Fehler, Feature-Requests, Fragen vom Typ - Wie mache ich was?, Hilfe bei der Konfiguration etc.

With Instant SLA:

  • be on top of the queue instantly 24/7
  • receive reply in no later than 2 hours
  • get up to 2 hours of our work
  • can use it also for remote sessions and calls
  • pay $350 per case described in first post
* auto refund if discovered as SW issue

With basic 48 hours support:

  • get professional reply in less than 48 hours
  • receive standard email support
  • get suport for last 2 minor versions
  • calls and remote session requests are not covered

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